hemkommen!

hallå,
var precis på arbetsintervjun!
det gick jättebra och han sa att i princip så e jobbet mitt om inte ngnerfaren säljare snor de från mig.
nackdelen är att det är ett fem dagars jobb,

måndag 17-21
tisdag 17-21
onsdag 17-21
torsdag 17-21
fredag 15-20

alltså är jag ledig varje helg
men när ska jag ha tid till Fredrik.. och skolan?
fasiken, måste tänka igenom det men jag vill verkligen ha ett jobb,
lönen var bra. 60kr/timmen + 160/såld order. I snitt säljer de 3 ordrar om dagen..
vilket skulle betyda ca 5 000 kr extra för mig varje månad.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0