Helgen och nyår

hej gullungar!
Har precis tittat klart på bones och ska fortsätta med cold case.
Fredrik är och träffar far sin så vi hann bara träffas en kortis idag.

på tal om fäder så åker vi hem till min nästa helg, ja inte bara pappa utan hela familjen. ojoj, hur ska det här gå!?
Det blir julbak för hela familjen blom + kristin & fredrik, det ska bli mysigt.. men jag är ju ändå nervös. Fast det är så det ska vara, första gången, hihi :)
man berättar att min familj,.. inte är som andra och folk säger att "jag har nog sett värre" men .. ja, ni som KÄNNER min familj förstår vad jag menar, haha :D min underbara, hopplösa familj med respektive också inräknat då, SÅKLART!

och nyår,
Förstår ni att det snart är 2010, vilket betyder att jag fyller jämnsiffrigt, 20 år.. 20 hela år
och här sitter jag i min etta på Engelbrektsgatan 19 i Västerås... nåja den där års-nostalgin får ni höra någon annan gång, det är ju faktiskt en månad kvar och lite därtill!

I alla fall så är det ingenting planerat egentligen, på kvällen, förutom att jag ska vara i Västerås..
Det ska bli urmysigt, middag & trevlig sällskap, det är ju faktiskt så det ska vara, eller hur?!
frågan är bara var, när, hur, haha :D
men det löser sig, bra att planera lite innan så man slipper stressa över "nyår? IMORGON?" typ.. som det brukar bli, sen blir det ändå aldrig som man tänkt sig ..
Vad ska ni göra på nyår?

Nu tänker jag krypa in under min kära filt igen, fortfarande kallt här, jag ska skriva ett mail imorgon och klaga på att dom inte kommer när dom säger att dom ska komma tillbaka, morr på mimer (min hyresvärd)!

well, vi hörs.. ikväll, eller imorgon.
imorgon är förövrigt en heldag i skolan!
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0