fredagskväll?

hallå
är det bara jag som inte tycker att det känns som fredag?
pengarna är helt borta, 20 kronor kvar på kontot
och det känns ungefär som söndag.
Träffade precis min sjuke älskling, honom har jag saknat mycket :)
& jag blir på bättre humör..
trötthet & stress passar liksom inte ihop.
nu ska jag försöka se om de är ngt på TV eller om jag ska kolla nån film från datorn.
PUSS


update; det finns verkligen ingenting på tv på fredagar...
idol är uttjatat, för kommersiellt,
mr bean på femman ...... inte ens ngn kommentar på det här, han kan vara rolig IBLAND
V for vendetta på sexan, vet itne va det är för ngn? ska börja se om de är nått o hurra för.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

jag hittade den på någons blogg hihi ;)

2009-11-21 @ 00:12:25
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

=) aww, hur länge har du o din kille varit tsm?:) vill oxå ha någon!!:)

2009-11-21 @ 10:25:07
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0