filmdag

hej :)
vaknade precis, stängde aldrig av datorn igår eftersom jag kollade på film för att somna, det gick ju inte ett skit på TVn.
så jag tänkte att jag skulle fortsätta titta på lite film :)
Får se om jag ska gå ut & gå idag, men det får bli ikväll isf.
Kanske ska jag även plugga matte (troligtvis inte)

Well, nu ska jag i alla fall se på film!
De som går att välja mellan;
A cinderella story
(slutet, det var den jag somnade till)
pocahontas
pongo & de 101 dalmatinerna
bambi
spirit, hästen från vildmarken
lejonkungen 2&3
wall-e
asterix och obelix på olympiaden
black beauty
in to the wild
SATC filmen
paranormal activity
the number 23
1408

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0