dentist

halloj!
Tillbaka från tandläkaren precis och jag är tydligen duktig på att borsta tänderna "i alla fall idag, sen vet jag ju inte" haha :p
Jag måste börja använda tandtråd (OJ, DEN HAR MAN ALDRIG HÖRT FÖRR?!) .. så jag ska väl köpa det, idag behövs de inte för jag har redan blivit tandtrådad, haha ;p och fyfan vad det blödde, usha.
Mina gamla lagningar börjar gå upp, (jag hade tydligen fler än en?.. sov jag när dom lagade dem eller?) varför gör man ingenting för dom nu då? Jo för att dom vill ha pengar.. BLÄÄÄ..

Aja, nu ska jag.. Inte göra nånting. Jag borde kanske läsa lite fysik och göra uppgifter men jag kan göra de i helgen (om jag inte ska jobba) ..

Nu blir det musik istället, och jag har tydligen spräckt mina ipod-hörlurar igen. Det är ju inte det billigaste heller, men jag vill inte ha några andra, höhö. När det gäller den så går jag efter märke, faktiskt. även fast dom suger hästpung.

och det här inlägget var inte alls sammanhängande så, i'd better go now
PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0