Bittra människor

mitt jobb är stört.
Jag har ju tagit jossans tider nu och nästa helg.
så ringer min chef och frågar om jag kan jobba på lördag "nej jag har tagit jossans tider så jag jobbar redan"
"jaha, ni ska inte byta tider sådär! har man skrivit upp sig så har man!" ....
sen smsar jag med jossan, hon har tagit lykkes tid imorgon
och så skriver jossan: "jag har bytt bort en helg typ en gång förut. o nu bytte jag ju bort två för du får lov att åka långt. hon sa nått till lykke om att om vi skylle byta sådär skulle vi jobba någon annanstans."

Vad är problemet med att man byter tider?!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0