änglar och demoner

hallo.
hemkommen från fysiken precis, nu sitter jag och lyssnar på änglar och demoner av Dan Brown.
Igår såg jag den med älskling på film plus att vi pratade om partikelacceleratorn idag på fysiken så jag blev bara tvungen att börja lyssna på den igen.
Lyssnade på den för första gången i Thailand och det tog väl ca 1 vecka, ca 3-5 timmar/dag
Så.. vi hörs senare, nu börjar prologen!

Jag tycker att det är skönare att lyssna än att läsa iafl när det gäller långa böcker, man behöver itne känna någon ångest över att det är så mycket kvar.

åååh.. thailandsminnen,

 


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0