195

Hallå,
Har kommit in från prommenaden med mina älsklingshundar. Jag och bella har busat lite innan, hon kittlar mig fan värre än vad fredrik gör, haha!
Vi gick iafl spåret och i början va vi lite inne i mitten av spåret, där det är skog. mysmys, men kalltkallt.
Nu sitter jag o lyssnar på melissa och fryser, varm oboy skulle fasiken inte sitta fel, men min favorit kopp är i västerås, hm.
Ikväll ska jag tydligen laga mat, trevligt trevligt.
Go mat ska vi får iafl, svampsås, höhö.

nu ska jag chilla .. hörs.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

Jaha är du hemma hemma som i rosers nu igen? :O



Hihi tack gumsan! :)

2009-11-12 @ 17:28:59
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0