-

God kväller.
tänkte säga Tack till en speciell person, som vet vem denne är, utan att nämna några namn.
Jag älskar att kunna avslöja mitt innersta...innersta inre, utan att skämmas.

Jag har inte pratat med Fredrik på hela dagen, antar att han pluggar och jag vill inte störa.

Så här sitter jag och lyssnar på min rosa gamla iPod mini som endast funkar tillsammans med min iPod högtalare, damn I love it.
Jag har ätit en bit pannbiff till middag, jag gjorde köttbullar och så blev det en liten som jag istället gjorde till pannbiff. Det var allt som behövdes för att mätta min mage (?)

Nu ska jag fixa Petras blogg,
tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Vad bra :) här är det också fint :)

2009-12-01 @ 00:38:02
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0