5 Maj 2009

Hej på er!
igår skrev jag inte för jag hade feber och orkade inte sätta mig vid datorn så stefan fick ha den hela kvällen.
idag går jag på ibumetin istället, mkt bättre.

Den här dagen har vi varit på utflykt .. åkt bambu-flotte, åkt elefant, badat i vattenfall, kollat gummiodling, kollat på sköldpaddor och nemo fiskar och ätit mat. Det var allt som allt en trevlig dag, tror jag vi alla tyckte :)

Vi hälsar Eva Grattis på födelsedagen! Hoppas att din dag har varit/är bra! Hälsa alla hemma i sverige!
Sen så skickar vi även en fanfar till kristin som också fyller år!
Vi åt på finrestaurang och det gick på 6 000 bath.. lite mer än vad vi brukar betala.

Förresten så "byn" har vi hälsat grattis till Kristin från er! ;)
Kristin fick även en tårta på rummet från hotellet. :)

Nu orkar vi inte skriva mer för mamma och pappa är trötta och har gått o lagt sig medans vi sitter här och.. eh.. beter oss som blomare!

Men ni ska få se lite bilder istället som kompensation;







Kommentarer
Postat av: Emma S

åhh vilka underbara bilder!!! :D



du rä så duktig på att fota!



men hallå?? vart är bilderna på elefanterna?? :P



<3

2009-05-05 @ 19:58:14
Postat av: Ann-Sofi

Oj, vilken dag. Fina bilder och "Byn" funderar också vart elefanterna blev av...? Krya på dig!

2009-05-05 @ 20:41:58
Postat av: josefin

åt ni på rockyfish uppe i bergen? annars borde ni verkligen göra det! kanon god mat, även salt&peppar inne i stan är god! :)

2009-05-06 @ 11:48:44
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0