31 Maj 2009

Hej! :)
Hela dagen har jag ägnat åt solen.
sjukt mysigt att bara ligga ute vid poolen. Troligtvis blir de så imorgon med om inte vädret ångrar sig helt plötsligt.
på tal om väder..
så har jag hört några HEMSKA rykten om att de ska bli skitväder den 5e?!
väldigt värt att kollas upp.

Jag har ju berättat om min kamera.. och jag pratade med pappa idag om att köpa en ny.. jag får till svar; kan du inte vänta lite, tills efter studenten i alla fall. man vet ju aldrig.

mohaha. man kan ju hoppas att man slipper den utgiften isf.

nu ska jag fixa lite, puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

I dagens aftonbladet så såg det ut att det skulle bli fint väder!



PEPPAR PEPPAR TA I TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! :)

2009-06-01 @ 00:29:33
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0