30 Maj 2009

GRATTIS TILL MIG! :)
Nu sitter jag ute i solen, mamma har precis varit ute med hundarna så vi ska göra laxrullar till studenten nu.
jag vet inte om det blirngn middag ikväll, det har hänt en sak med emma som var tråkig så det känns nog bättre att skita i det helt o hållet eftersom jag då slipper stressa hemma med familjen också. ska ju faktiskt till anna ikväll så de blir ingen hemma-dag, om ni trodde det :p

Om någon timme kommer golfproffsen hem och då ska vi grilla och ha det mys, att spela kort låter som en jättebra idé tycker jag.



För ett år sen hemma hos emelie :)
Minns du sofie? ;)


hoppas att ni får en bra dag, vi hörs kanske senare!
pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah.

okej sounds good! :)

jadu bland annat;

efter plugget, ooa hela natten, sommartider, dansar aldrig nykter, boten anna, ingen sommar utan reggae, som sommaren osv. :)

2009-05-30 @ 17:49:35
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha klart jag minns. Allt hemma hos Emelie är klart resten... vad hände?



hhheheheheeeeheh

2009-05-31 @ 02:11:48
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0