3 Maj 2009

hej på er!
idag är det regnoväder.. eller det har regnat hela natten nu regnar det väl till och från rätt mkt. just nu är det uppehåll och det känns som att det bättre vädret kommer vår väg.
Mamma och pappa ska tappa upp jacuzzin och jag ska plugga och stefan läsa. Erik och Kristin tar det lite lugnt eftersom kristin har ont i magen.

Jag flagnar, har jag sagt det?
jag brännde mig ju jättemycket på axlarna första dage noch igår så började jag flagna, och det är inte lite vill jag säga. Jag ser prickig ut på ryggen men man ser i alla fall att jag har varit i thailand i en vecka ;)

Erik säger att jag nog inte behöver oroa mig för att inte bli brun eftersom "tre veckor är ganska lång tid" .. dom försöker intala sig själva att två veckor räcker.. Men hur kan två veckor "RÄCKA" i paradiset?!  :D

Ni ska iafl få se ngn cool bild på ovädret. :)



Nu sitter vi inne hos erik och kristin och de sitter o gör djur i spegeln :p
bra humor när de inte finns nått annat att göra.

puss påer <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0