29 Maj 2009

hej :)
För ett år sen skrev jag följande;
"om 2 jävla timmar fyller jag år!
SUG PÅ DEN DU!"
klockan 22.01

I år... bryr jag mig faktiskt inte särskillt mycket.
det är så mycket annat.

okej.. jag skrev inte igår.. däröfr blir de ett längre inlägg.. tror jag i alla fall, beroende på vad jag kan komma fram till. :)
Gårdagen började i skolan.. vi drog dit vid elva tiden. Vadfan vi gjorde där har jag ingen aning om..
vi satt först i klassrummet och letade efter musik till flaket, sen gick vi o käkade och efter det satte vi oss i 199an vid datorerna.. klcokan tre gick vi till gallerian och väntade på stipendieutdelningen.

mickis va cp, jag hade högklackade skor och skavsår, står på en bänk.. och så puttar hon på mig med rumpan så jag höll på o ramla, jävla tur hade jag :p

Emma i FO3A fick 4000 presentkort på utrustning
och Helena i FO3B fick ett betalt fotojobb av alex och martin.
Grattis till er! :)
Sen vet jag inte om det var ngn annan som vann, drog vid fyra.

när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen drog jag upp till laggen o kirrade en kycklingsallad.
sjukt gott (:
halv åtta kom lenne, ecce och natta till mig och vi förade lite samtidigt som vi spelade kort

det var jättemysigt :)


vi fick bråttom till tåget (som man alltid får när man är ett gäng tjejer) men vi hann.. ganska perfekt.

cajsa mötte upp oss på upptåget (Den kvinnan kan dricka fort!)


skitkul på people men mina fötter gjorde så JÄVLA ONT!

jag ska ha platta skor på studenten kan jag ju säga.. alltså på kvällen.

jag brukar klara mig rätt bra men mina tår va helt ihopklämda. ush..


idag gick jag upp klockan 9.. drog iväg till skolan i hopp om att lej skulle va där.. men nej.. icke de.

inte en jäävel där.

hanna kom och vi gjorde färdkartan eftersom det inte har blivit gjort.

skyll er själva...


sen snackade jag med herman om betyg, jag fick VG i foto och VG på projektet, det är jag jättenöjd med :)

det är väl i princip det jag förväntade mig men man vill ju inte ha några förhoppningar så att man blir besviken heller.


efter det så drog jag hem.. när jag kom hem så somnade både mamma och jag i soffan och jag sov fram till middagen, jag var terrad när jag vaknade och hade 5 sms och 1 missat samtal.. 3 av smsen var från johan + samtalet;


"ja han är hemma idag, vilken tid kan du?"

"hallå, seg seg seg seg seg"

"hej hej hej hej hej hej hej!  hur ska du göra han är hemma ikväll"

desperat :p
"han" är mike, tatueraren.
så vi drog dit, snackade.. han ska rita upp den, jag ska inte göra med blommorna, dom kan jag göra senare för jag va inte säker på vilka blommor jag ville ha..
jag ska ringa i mitten på nästa vecka och höra när jag kan komma o göra den :)
iih. är så glad! men ändå sjukt nervös för att jag inte kommer klara av de.. :p
han sa i alla fall att "you look like a strong girl" .. men jag är ju gnällfia. hihi.

nu ska jag fixa bilerna från igår så ska ni få se dom.
puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0