27 Maj 2009

Hej på er..
igår fick jag ryck och det är alltid skönt (höll på att skriva kul?) att skriva av sig spela roll om det blev här..
idag gick jag till skolan igen, hade bara en lektion, naturkunskap.. och vad gjorde vi?
-en utvärdering (eller ett sk prov som loj alltid drar på med :)
-åt glass (jag och adam tog lite extra sås me....)
-fick reda på betygen (jag fick VG, det är jag stolt över!)
-lyssnade på loj när han hade avskedstal (FY!... jag vill inte längre, eller jo, men nej, men jo.. ja.. ni vet väl själva?)

Efter lektionen (vi fick sluta en halvtimme tidigare, eller nej, 40 minuter till och med!) så såg bea på monitorerna att det stog nominerade till stipendierna.. MEN INGEN FRÅN FOTO?
Så vi gick till mia och kollade och det skulle vara en överraskning.. snacka om att det BARA är för att vi ska komma imorogn.. Vi foto-elever är lata.
Jag ska iafl gå.. jag ska jobba med hemsidan, hoppas att Lars-erik är där också. hihi.

När jag kom hem så testade jag locktången igen, denna gång på hela håret. ni ska få se bilder sen.
blev ritkigt snyggt, iofs inte så JÄTTEMYCKET lockar.. jag orkade inte ritkigt vara noggrann men jag fattar iafl principen .. :p
sjukt jobbigt kommer det bli att gå upp på studentmorgonen

ehm.. nu är jag klar med mitt klagande
ska fixa bilderna så får ni se dom snart
puss!

Kommentarer
Postat av: jossie

nej men ni gjorde det extra jobbit så vi fick montera ALLA era bilder till elevexpo... lite dåligt att ni stack faktiskt måste jag få säga. :P

fanns väldigt mycket att göra.

2009-05-27 @ 20:05:40
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0