24 Maj 2009

Hellojsan!
Idag blev ingen städ-dag. Fy för mig! :D
men nu börjar de bli jobbigt att sova med alla kläder i sängen..

Jag började med att kolla på the hills, så nu har jag kommit ikapp!
fy vad jag villatt spencer & heidi ska göra slut, inte gifta sig!

När jag gick upp och städade undan gårdagen så upptäckte jag att solen var framme och jag la mig ute och solade.
skitmysigt.
Efter någon timme gick jag in igen då det kom ett stort moln.
Då satte jag mig åter igen och kollade på the hills tills sofie frågade om vi skulle gå ner till mälaren.. sen ångrade vi oss dock och istället så åkte vi och solade med anna. Mysmys. Jag solade i 15 minuter.
JA man vill ju ha brännan kvar tills studenten för fan!
hihi.

När jag kom hem kollade jag ännu mer på the hills och nu ska jag sova :)
Imorgon blir det skola, ska ta med mig några bilder att lägga in på hemsidan, det behövs väl bara ett par 5 stycken eller nått.
vi hörs imorgon!
puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0