23 Maj 2009

Vet ni att om EN VECKA fyller jag år?
nej vad dum du är.. du hade glömt va?

hihi..
i alla fall så tänkte jag inte göra ngt stort av det.. Eftersom Sofie har skiva på torsdag och jag ska ut igen på fredag så blir det bara till att gå ut och käka med lite folk på lördag. Vill du följa med?
I uppsala blir det.. Ingen utgång efter, jag lär ju va helt slut, och ännu värre - helt PANK.
Kommentera om du vill följa med! :)

Mamma blev förövrigt jätteglad att slippa fixa en födelsedagsfest OCH studenten.. :)
Idag ska jag åka till Väsby Centrum med Sofie och leta efter skor.. annars kan jag ha dem jag hade på bilderna ni fick se igår... Eller... Ett par av dom jag visade innan.. Ett par av dom gula från Nelly.com.
Nu ska jag gå uppoch äta frukost och duscha och .. typ..städa?
Juste .. ikväll är det fritt fram att komma hem till mig och ha kul. Inte någon fest eller så, bara lite mys&snack.
Vill du komma?

Puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0