21 Maj 2009

hejsan!
igår orkade jag inte skriva verkligen..
i tisdags va vi i skolan.. sen på ngn föreläsning (men föreläsaren kom aldrig) och sen gick jag och amanda pås tan ett tag innan allt folk kom..
vi åt sallad på bryggan och sen satt vi och snckade där i några timmar..
sen tyckte mickis att det va tråkigt och ville åka på road trip.. :p
Så vi tog oss till fjällnora och grillade och badade.. iafl mickis emma och adam :p
har bilder på det sen.. :)

Men först ska ni få se de sista bilderna från thai och resan hem.
puss!







först är det lite bilder på Kamala, backen hotellet ligger i och skolan..
sen kommer det bilder från flygplatsen.. sen från flyget.. vi hade ett helt nytt underhållningssystem som man fick kolla på massa filmer, serier och lyssna på massa musik .. för endast 70 kronor! skitbra :) Sen är det bilder på mina älsklingar från när vi kom hem, Bella har blivit så stor!! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0