21 Maj 2009

hej! :)
nu har vi varit nere vid fysingen med hundarna så de fick bada.
sen gick vi hem till stombergs och pratade och lämnade presenter. :)
Nu sitter jag och snackar med den mest likvärda kvinnan, sofia! haha
Somsagt vill jag ju åka på en sista minuten, och hon vill också åka.. men jag sa att jag vill inte åka dit för att festa, jag menar.. de kan man göra hemma lika väl.. och hon känner samma sak, hur bra är inte det?!

Så jag ska kanske förtydliga mig själv när jag frågar om någon är på.. på en SLAPP-SHOPPING-NJUT-RESA? :D
Killar som tjejer!
puss!

Kommentarer
Postat av: a

När?

2009-05-21 @ 20:21:25
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0