16 Maj 2009

Hej på er!
idag har vi åter igen varit på Surin Beach. Det började regna i tuktuken dit men slutade innan vi kom fram.. sen började det igen..
jag tycker att vi spenderade den mesta tiden under tak hos massörerna :p
fick i alla fall god lunch. :)
nu ikväll ska vi upp till skybaren så jag ska snart byta om.
sen ska vi gå och äta middag på restaurangen som ni fick se solnedgången från sist.
där pappa åt krokodil.. :)

Sen ska vi leta efter klänning till Katrin som ville ha en likadan som både jag och kristin har.. hoppas att det finns här i kamala.
men vi hörs senare gullungar!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tack vad gulliga ni är! Ni behöver inte leta, bara om ni springer förbi någon. Dom var ju så himla fina:) Annars kan jag sägert lura av syrran hennes klänning nångon i sommar:P



Ha det så bra!

Kram på er!

2009-05-16 @ 18:48:51

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0