16 Maj 2009

Hellojsan igen!
nu har vi varit uppe vid skybaren och druckit goda drinkar, jag och stefan tog en varsinn jordgubbs smoothie, nästan .. men inte ritkigt.. lika god som förra gången.
mamma drack ngn konstig drink som smakade skit och pappa drack en annan drink som smakade bara sprit.. synd där! dom tyckte iaf att drinkarna var goda och det var väl huvudsaken. eller hur?

Efter skybaren gick vi ner mot stan och vi åt på en ny restaurang, alltså inte den som pappa åt crocodile på.. den här restaurangen var ungefär mitt emot våran skräddare, helt ok mat men jag fick thai-nudlar (sånna som lokalbefolkningen typ älskar) och jag tyckte att det bara smakade slem.. så ush ush för mig. Man får äta chips då istället.. :p

Efter middagen blev det en hel del shopping även idag!
hittade ingen klänning till katrin men jag hittade en ungefär lika dan som jag köpte till mig själv så får katrin en av mina.. för jag är en snäll tjej :)
blir svårt o bestämma vilken ja ska ge bort bara (a)
Men jag tror jag vet, för hon ville ju ha en svart :)

Jag köpte i alla fall 2 solbrillor, ett par flipflop, tre klänningar (?) kanske fyra..? minns inte.. och så köpte jag lite after sun med cocos ;D höhö.

Nu ska vi gå upp och spela spel hos mamma och pappa. vi hörs!
snart kommer vi hem igen.. ni saknar oss väl?
annars blir det smisk.


Kommentarer
Postat av: josefin

ÅH, kan du köpa en sak åt mig där nere i thai?jag skulle vilja ha ett par ray ban glasögon



dem ser ut såhär "http://styleby.blogg.se/images/2008/da6jcnz6zpllica8ycgyulewdbpvpj412033273532575435.jpg"



inte den vanliga modellen som är juts ray ban, men dem ser ut såhär ungefär, eller om du hittar liknande såna i färger.

2009-05-17 @ 20:42:13
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0