14 Maj 2009

Hej på er!
Idag har vi varit och snorklat och.. solat.. nää de vill jag väl inte säga..
det började regna (om än inte så mycket men det regnade) när vi skulle gå på SBen (speedboat) och det fortsatte regna till och från hela dagen..
vi åkte till en sjukt fin strand (som ni senare ska få se bilder på) och där stannade vi i 50 minuter innan vi åkte vidare för att snorkla..
vi snorklade på två skitfina ställen, vattnet var hur klart som hellst och det var mycket fler fiskar och olika fiskar än när erik och kristin var med (synd att ni inte stannade tre veckor, mohahah)
Sen åkte vi runt ön (jag kommer inte ihåg vad den hette) och kom till samma fina strand åter igen.. där fick vi lunch (under tiden som solen sken) .. jag och stefan hann precis smörja in oss med solkräm... och så kom dugget igen.. kul.
Vi spenderade ungefär 2 timmar i vattnet.. inte gjorde väl det nånting för det var varmt och hur klart som hellst men det är inte jättekul att ligga i vattnet i två timmar och mögla.

Jag var tydligen knäpp när jag frågade om det regnade saltvatten.. det är väl en befogad fråga när det är saltvatten?
tydligen så lär man sig sånt i skolan.. men inte jag?
Pappa sa att jag har umgåtts med sofie för mycket för hon är tydligen också en smart tjej med tanke på polen incidenten :p

Nu ska ni få se bilder.. sen ska vi gå upp till skybaren o ta en drink (i mitt& stefans fall blir det nog en jordgubbs-smoothie igen) i skybaren.
puss på er!


Kommentarer
Postat av: sofie

EHMMMMMM vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



jag är smart (H)

2009-05-14 @ 14:42:26

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0