september-december 2007



bild1: Köa till Bossen-biljetter, WE GOT THEM!
bild2: ta kort..
bild3: tidigt på morgonen, jag skyller på det.
bild4: skol-nöje
bild5: fundersamma?
bild6: samma kläder? :p
bild7: yeh..
bild8: tjejkväll
bild9: jag älskar dig!
bild10: underbar!
bild11: egoface.
bild12: tjejkväll
bild13: ja, så va det de där med konstig igen ja..
bild14: söta tjejor, utom hon där i halsduken!

bild 15: syskonen.. :p hade ingen annan rolig ;D

bild16: skolnöje.
bild17: 20 november- gastroskopi- glutenintolerant!

bild18: en 0,5a kom jag upp i..
bild19: mm, ego :D
bild20: BESTÄLLA TURKIET!! 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0