8 Mars 2009

hej :D jag känner mig helt frisk nu faktiskt.. är till & med hungrig nu!
idag har det mer varit magen och huvet som inte har varit mina vänner men det har blivit bra nu :) -iofs tog jag ju en ipren..

aja, de e inte lätt när de e svårt de e en sak som e säker.

har pratat lite med sofie idag men jag vet knappt hälften av vad jag har skrivit :p eller inte ens vad hon har skrivit.. väldigt uppmärksamt, eller hur?

imorgon måste jag städa! jag får snart inte plats i min egen säng. jag får säkert något tillfälle medans hundarna sover :)
jag ska gå och hitta nått att stoppa i magen nu,
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0