7 Mars 2009

Hej & god eftermiddag ;)
idag vaknade jag klockan 11.. eller jag öppnade ögonen då, jag vaknade flera gånger innan av hundar & jonah men jag kunde i alla fall somna om.
igår när jag gick o la mig kändes det verkligen som att jag hade feber, ni vet när man får frossa och vill krypa ur sitt eget skinn? men jag var tillräckligt trött för att kunna somna efter en ibumetin.. När jag vaknade i morse mådde jag också illa.. inte lika som när jag gick o la mig men ändå. Jag kan inte förstå vad det är!
jag fick i alla fall i mig en macka, lite semla och oboy nyss.. Hoppas att jag inte mår ännu mer illa bara för de nu.. we'll se.

Imorgon kanske jag ska följa med mamma & pappa till arlanda (de ska till birgitta) och fota inkommande plan.. Hoppas dom landar på samma landningsbana hela tiden bara.. Så isf blir de tre timmars "umgänge" med det jag gillar allra bäst. Förhoppningsvis så känner jag mig bättre senare idag och kan bestämma om jag ska dit el. inte.
Nån som e sugen på att joina? hihi.

Nu ska jag se klart på damernas slalom.
Ikväll är de hockey!
HV 71 - Timrå
Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0