6 Mars 2009

jag hann med ett dagens sista :)
hela dagen har jag mått illa, blev lite bättre efter maten men nu är de ännu värre, är yr och har ont i huvet..får klunka vatten nu.. jag tänker stänga av datorn nu också.. har jag sovit för lite?
jag kollade nyss på TV med kärleksparet :) Den nya serien om Arlanda såg jag dock själv nyss... vilken jäkla gubbe som klagade på flyget. vafan vet han liksom?
ush, jag blir lite irriterad. "jo de har jag visst gjort!" -jobbat inom flygplats-branschen.. jaaahaaaa...

Men sov gott nu, vi hörs imorgon.
Hoppas att jag mår bättre då.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0