5 Mars

okej förlåt men... jag kom på den här låten när jag snackade med adam & amanda..
är den inte typ underbar?! handbollstjejer, minns ni Lund?!




"Baamse o lilleskutt hoppa ut i skoogen,
då kom skalman trampelisvamp, snubbla på en kaaatt!
Bamse sa kom hit, kom hit, kisselikisselikissemiss så ska du få en köttbulle när vi kommer FLAAAM!
Snart så såg dom farmors hus, långt upp på kuulen
lilleskutt han sprang så fort hela vägen FLAAAM!
Dåå sa Bamsee; Nu springer du för fort för fort VÄNTA PÅ OSS ANDRA!
vi har inga långa ben o skalman han e TLÖÖÖTT! ..tlööött!
kom in kom in i stugan min, så ska ni få ääta köttbullar med lingon på o glass i stora LAASS.
Vill du inte ha nån honung stola stalka baamse?
nej tack nej tack inte nu för jag e så määtt.
då sa lille husmusen; HONUNGEN E STULEN!
Bamse sprang så snabbt så snabbt, fånga janssons kaatt.
AJSING BAJSING LILLA KATT, DU FÅ ONT I MAAGEN, inte hitta på nått bus spring till farmors huus!
och där va sagan sluuut!"

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0