4 Mars 2009

Bowling är så jefla kul!
nu är jag precis hemkommen, det blev en timmes bowling och sen så tog vi snål skjuts på Rick ;) Jeffa ville käka donken också så de blev en sväng in där me. Inte för att de gjrode nått alls för de e alltid trevligt att skratta åt dom där knäppa barnen ;) .. en utav pierres funderingar på vägen hem var ungefärsåhär;
Pierre: Ni vet om man brer en macka.. och tappar den.. så ramlar den ALLTID med smöret neråt
Alla andra: Jaa?
Pierre: Ja. och om en katt ramlar så hamnar den ALLTID på fötterna?
Alla andra: jaa?
Pierre: Så om man tar en katt.. och limmar fast en macka med smör på.. och tappar katten från bordet.. hur fan blir de då?!

ett av många skratt ;D haha.. knasig humor? ja! men bättre de än ingen :)
nu har jag ont i käkarna, men jag ska fortsätta med mitt lilla musikgrejs.
vi får se om jag hinner klart ikväll.
Förresten så dog kameran innan jag hann ta ett enda kort så de blev inga kort från ikväll.. men Henke hade med sig kamera så jag hoppas att jag får bilder från honom ni kanske får se ;D

puss så länge!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0