31 Mars 2009

hej! :)
god morgon?
fast jag vaknade klockan 6 i morse med.... :p
eller hade väckning då. Vi kom upp ur sängen halv sju. Oscar är världens segaste. :) Segare än emelie tror jag, and god knows hur seg emelie var/är. :p
anyway så följde jag med till stationen och lämnade av honom i morse.. rosers är ju så stort.. he..he..
När jag kom hem gick jag o la mig i soffan och så har jag legat där tills klockan elva typ. Då blev jag sjukt sugen på pannkakor.. eller egentligen ville jag ha våfflor men jag är osäker på det där me vårat gamla våffelgärn så jag gjorde pannkakor istället.. och det är ju lika gott det me.
men nu är jag proppmätt!

återigen sitter jag även i en konversation med världens bästa A;n. <3a.
så jag har inte tid.
puss
BÖRJA PRENUMERERA PÅ MIN BLOGG. följ länken till vänster.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0