29 Mars 2009

hej & god morgon!
vaknade för ungefär en timme sen.. slog på TVn och där va robinsson.. helt okej i år faktiskt.. av de lilla jag har sett liksom men det är nog värt att följa tror jag.
Riktigt skönt att slippa gå upp 05.40 (06.40 egentligen) .. man blir lite förvirrad när den ena klockan visar rätt tid och den andra vinter-tid..
natten har förövrigt varit skitjobbig.
hostade i går kväll.. det började när jag stängde av datorn för earth hour..
oh sen fortsatte det, även om jag drack hostmedicin (för slemhosta) så hostade jag vidare. vid halv tre typ vaknade jag och kunde knappt andas.. sprang upp och drack den andra hostmedicinen vi har, för rethosta.. sen blev det tyst..
riktigt skönt att sova..
just nu känns de bättre men jag ska väl fortsätta att dricka den..
problemet är att den eslut. Sa åt mamma och pappa att köpa en ny men den var tydligen rceptbelagd den vi har så jag hoppas att dom hittar någon annan. Annars blir de synd om oscar ;)

Så eh.. nu e Robinsson slut vilket betyder att jag ska gå upp, klä på mig.. städa... duscha, fixa o lit emer.
vi hörs senare.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0