29 Mars 2009

hej!
nu har jag iafl städat lite.. tog en paus efter att ha dammat av spegeln, en byrå & skrivbordet. fy vad det är äckligt med damm (jag vet att jag motsäger mig själv, tyst bara..) Nu är det i alla fall glänsande fint och man ser sig själv i spegeln ;) det gjorde man förut också men .. ändå..

kom att tänka på; igår .. under earth hour.. vad gjorde jag då?
jo jag släckte ner allting. stängde av alla manicker, förutom mobilen & ipoden som jag lyssnade på musik & kollade klockan på. Jag var noga med att inte tända varken ipod eller telefon under tiden också. duktig tjej..
alltså lät jag ipoden stå o rulla musik av sig själv.. Det är rätt skönt, ni vet kanske att jag lyssnar mycket på texter innan jag liksom faller för musiken också?
anyways så va d emånga låtar som jag bara brukar bläddra förbi annars som jag lyssnade på nu och vissa av texterna var ju bara klockrena!
jag låg o tänkte lite också och undrar om det var såhär det var förut? Det känns liksom inte som så.. hm.. tål att funderas lite extra på tror jag innan .. ja äh.. vi tar de sen istället.

ni måste få en text av låtarna jag lyssnade på igår;

I feel these 4 walls closing in
My face up against the glass
I'm looking out... hmm
Is this my life I'm wondering
It happened so fast
How do I turn this thing around
Is this the bed I chose to make
Its greener pastures I'm thinking about hmm
Wide open spaces far away

Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
Run with the wild horses, run with the wild horses!
Oh yeah yea

I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore
If only that someone was me
Jumping head first headlong without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0