27 Mars 2009

oh. äntligen inne från att ha gått ut me odjuren..
Det börjar med att jg ropar och ingen kommer..
tillslut kommer två gäspande hundar ut i hallen.. tintin är ju van vid koppel så han är de enkelt att sätta på halsbandet på ..
bella däremot.. Hon lägger sig ner på rygg?
Förmodligen är det en "jag är undergiven"-rörelse men det 'är inte lätt att sätta på halsbandet då ska jag säga dig.
Vi kom i alla fall ut efter lite bufflande..
möter några påväg från skolan.. såklart vill hundarna hälsa, kallt, drar i kopplet, aj..
så går vi vidare.. bella älskar löv, att jaga dom.. det gör ont i fingrarna när det är kallt.. Känns som att kopplet skär in i handen på mig. Dum som jag är så glömde jag ju handskarna.
Släppte i alla fall lös bella uppe vid planerna och såklart springer hon runt o hittar nått att äta på HELA tiden, såfort man fått ut de ena finns de nå nytt i munnen på henne.
tillslut fick jag nog och sa att det räcker.. tintin går o lunkar tittar på mig som att jag e dum i huvet..
Stackarn GÅR nu när vi är ute o går .. alltså.. han brukar ju i alla fall "trava" fram. Hoppas att det inte är för kastreringen, han får inte bli tråkigare än han redan är!?

aja.. jag ska lägga mig i soffan en stund nu, man blir trött i ögonen när man är förkyld.
puss på er.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0