26 Mars 2009

Jag höll på att skriva april. haha.
okej men ang era kommentarer så va den jag sist strulade med Gabbe ;p För de ångrar jag.. uä.
eller kanske va de.... nä.. vetefan du, vi säger Gabbe. Något annat vore att avslöja för mycket.
den här kvällen har jag snackat med adam, blivit irriterad på honom men han skulle bara provocera mig tydligen, kul kille ;)
Sen har jag kollat på sthlm/arlanda & nu Criminal minds.
Imorgon måste jag jobba vidare med hemsidan. Måste bli klar snart.. fixa lightboxen om de går. Annars måste ja hitta på ngt annat kul.
Sen ska jag även förminska alla jävla bilder från förskolorna = 750 bilder typ. YEY.
Pappa påminnde mig idag om att det blir sommartid i helgen detta betyder att tekniskt sett så börjar jag klockan 7 på söndag. FY!

nu börjar CM igen. see ya.
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhå, de e så de ligger till.. då vet vi:D hahah heja adam!:D:P

2009-03-27 @ 12:08:39
Postat av: a

det är ju så kul å se när du blir arg, för du visar det med 100 procent ;P

2009-03-27 @ 13:10:30
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0