26 Mars 2009

vet ni förresten att det bara är EN MÅNAD kvar tills jag åker till thailand?!
Vilket betyder att om 31 dagar vid den här tiden så ligger jag förmodligen i en skön hotellsäng. mohaha. nej jag ser inte alls fram emot den här resan.. hmm.. eller JO!
Fast det blir tråkigt att lämna alla sötnosar här hemma såklart.
Jag har fixat tid nu på UM. Med jeffa.. klockan 2 den 16 april.. vilket betyder att jag kommer missa religionen vilket betyder FAN anki! .. men det måste göras.
höhö.
Måste även komma ihåg att hämta ut receptet innan. påminn mig!

Nej men vad säger ni? jag har tänkt att jag ska läsa ikapp mig på mina favoritbloggar nu..
man missar mkt på en dag. Vad läser ni för bloggar?
puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0