24 Mars 2009

Ibland är det kul att prata med vissa.. som man inte pratar med annars liksom.. eller inte har pratat med på ett tag.. när det finns mycket att ta igen.
Visste ni att det bara är 32 dagar tills jag åker till thailand, 54 dagar tills jag kommer hem full av saknad och 72 dagar tills jag tar STUDENTEN!!
fyfan!
Undrar om våra mössor har kommit?
Arl. gymnasiet har ju fått sina, och flera skolor i sthlms-området har fått dom.. fast vi inte provade innan så sas det att vi skulle få i april.. kanske för att vi kommer tillbaka från praktiken då?
men jag är nyfiken på om dom ligger o väntar på oss..
tänka sig.. snart händer de.
och ni funderar säkert vad som hände med mitt pluggavidare-snack.. jo jag ska säga det att Oscar hände.
inte vill jag väl dra till v-ås nu på en gång inte.. men har varit i kontakt med sigtuna kommuns komvux och där kan jag läsa upp ämnena som behövs. Dock behöver jag då läsa fyA på distans vilket kanske inte är lika kul.. Men vad gör man inte?
jag får se. ska väl skicka iväg ett till mail till hon jag var i kontakt med.. har inte orkat de senaste dagarna bara. har tänkt på annat. Men det är inte så lång tid kvar. jag ska även kolla om de finns ngn "förberedande" linje i sthlms-trakten. isf slipper jag komvux. aja.. well see. men ja har ju iafl 2 veckor på mig.

nu ska jag tagga.
puss på dig.
plural <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Syrrans skolas mössor har kommit och ligger på skolan och väntar och vi provade innan oss så dom ligger nog där fint och väntar på oss:)

2009-03-25 @ 15:58:23

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0