23 Mars 2009

Godmorgon världen!
haha.. här sitter jag.. hemma.. igen :p
Det va en intressant dag igår.. Jag och sofie åkte upp o tränade, jag sprang till&med på löpbandet om än totalt bara 5 minuter så .. men det gjorde inte ont i knäna.. Det som gjorde ont va ju en styrkemaskin då istället.. men de känns inte nu så det e lugnt..
Efter träningen så.... ÅT VI DONKEN. mkt nyttigt... mm.. och jag hade glömt mitt kontokort i mina jobbkläder (PUCKO) så sofie fick betala åt mig. jag hatar att låna.. ush.. men tack!

Sen åkte jag tåg... i en timme.. till tumba... ;D
Där kom oscar och mötte mig med bilen och så åkte vi o handlade lite och jag är dålig för att jag inte kan bestämma mat ;) Lax blev de i alla fall & gott va det!

Det var senare på kvällen som det itnressanta började ;p Jag bestämde mig att ta 00.52 tåget från tumba (för att när jag tittade på sl's hemsida så gick det ett tåg då) och vi åkte ner till stationen och jag gick upp till perrongen.. så står det på tvn att nästa tåg till mErsta går klockan 05.22..... okej.. eh... ringer oscar... inget svar.. väntar.. funderar.. inget kontokort.... ringer igen och han svarar.. så han fick ta sig ner till stationen igen och hämta upp mig så jag blev kvar under natten :D
mys!
Sen kollade vi på SL's hemsida igen och då gick det ignet tåg utan det sista gick 00.22... bra där.. sjuk hemsida.. kolla en extra gång nästa gång!

Sen klockan sex ringde klockan och jag fick pallra mig upp efter ett tag.. har ju hundarna, ni vet... suck..
så stackarns enda sovmorgon gick åt att skjutsa någon till stationen. mkt kul.. bra där!
tack så mycket sötnos!

Jag kom hem kvart i 8 och möttes av två trötta hundar.. gick o la oss i mitt rum och jag kunde såklart inte sova eftersom tintin hade trängt sig in brevid sängen där han inte kan "slicka" sig.. (på tratten slickar han).. så han låg o gnällde.. när jag kom fram att det var det han gnällde om så var jag pigg..
och här sitter jag..
trött som ett svin..
nu ska jag göra praktikarbete.. och ringa runt..
ush..

puss på er!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0