2 Mars 2009

hej :)
märkte nyss att the tyra banks show är tillbaka i sverige!
tittade på det jättemkt på det förut men visst gick det på femman då?

aja..
den här dagen blev ju inte som tänkt; jag sov till klockan elva, mådde illa när jag vaknade men jag var tvungen att gå upp och ge bella välling.. efter det kom jag i alla fall upp och fick i mig lite mat, sen tittade jag på tv och var precis ute med hundarna. tintin lyssnar inte alls på mig när vi är vid hallen, skithund! jag blir lite irriterad på dem som slänger mat där när de vet att det går massor med hundar där..

nu ska jag kolla på TBS, puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0