2 Mars 2009

nu har jag ätit & fikat. Emma, Stefan & Jonah var här :)
även lagt det där med utbildning/tiden efter gymnasiet åt sidan.. så nu ska vi inte tänka på det.
sofie; nej jag dog aldrig..

ikväll blir det TV kväll blandat med hemside-kväll, eftersom jag inte jobbade något på dagen idag så måstejag väl ta igen lite. vi får se hur mycket jag orkar. Jag satt ju igår också med bilderna i nån timme.

Tv tablån för kvällen består av:
20.00 - Charterhjältar (kanal 5)
21.00 - CSI NY (kanal 5)
22.00 - Project runway/RAW (Jag har inte bestämt mig än.)

hm.. jag stinker parfym om fingrarna, jag vet inte hur vi kom in på det men pappa tog i alla fall fram parfymerna som de köpte i Egypten (2000?) som vi inte har spä/ett ut än och vi luktade på dom så nu stinker jag..

jag är sjukt trött ikväll med, va är det med mig?!
har inte vairt såhär sedan innan jag blev sjuk.

Imorgon bär de av mot skolan i alla fall. Vi får se hur mkt resan kostar denna gång. Jag har i alla fall bussbiljetter. :)
vi hörs senare (igen) jag ska se på vänner
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0