2 Mars 2009

idag är det återigen en ångest dag.. jag överöses med kataloger från olika högskolor & universitet.. det känns konstigt att berätta här vad jag tycker just nu för att det känns som att varje gång jag bestämt mig för något så finns det något annat..
idag har jag börjat från scratch, tittade på den utbildningen jag ville läsa från allra första början men inte hade behörighet för.. nu har jag kollat lite vidare och skickat mail till en ansvarig för den förberedande linjen..
vi får se om hur det blir, jag tänker i alla fall inte avslöja ritkgit än.. för det känns lite som att jag bara snackar då..
ush, är det ingen annan som känner oro? eller oro kankse inte men.. nervös. Det är ju stora världen som väntar på oss där ute!

19 dagar kvar på gymnasiet för mig, VAD FAN HÄNDER SEN?
skolan jag tittar på är fortfarande mdh (mälardalens högskola) .. men ja.. vi får se när jag får svar på mailet hur det blir..

Nu är thailand betald också, eller vi betalde den igår.. men ändå, ni kankse ville veta.
nu ska jag gå & dö, vi hörs senare
puss

Kommentarer
Postat av: Rolig_90

VI kan ju inte höras senare om du ska gå och dö? ehehh

2009-03-02 @ 17:40:12
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0