19 Mars 2009

Hej på er :)
har precis ätit mat.. sån här fisk.. kommer inte på va de heter? Strömming kankse.. iafl sån med massa ben. Fy.
Jag har typ slutat äta?! Knäppt. Åt nästan ingenting igår när jag va med Oscar, kanske för att jag var nervös också men.. idag har jag i alla fall proppat i mig en hel tallrik med nachos från TB. Det var gott, hihi.

Jag fick även med mig två linnen och ett par leggins från gina. Har inte ens provat linnena men .. ska väl göra de typ nu.. eller sen.

Jag köpte också en vattenflaska till :p Min förra fick jag slänga, de nrosa jag fick av pappa.. Så nu har jag två stycken igen.. :D (För er som inte vet så sover jag alltid med en flaska vatten i sängen.. Om man vaknar och är helt torr är det kanske itne så mysigt liksom)

Nu ska jag städa lite.. (kanske?)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0