19 Mars 2009

Hej på er & God morgon :D
Skriver för en gångs skull först inlägget innan tolv.. lite stolt ;)

Jag vaknade först klockan sju idag och började tänka lite sen gick de liksom inte att sluta, haha :D
Men jag somnade väl om ordentligt efter en timme eller så.. Vid tjugo i tio så ringde Erja, min chef och frågade om jag ville jobba på lördag.. och egentligen ville jag väl inte det eftersom jag ska träffa Oscar (Ja, mrx) då men alla heltidare jag har snackat med har (En halvtimme senare, Amanda ringde) sagt att det bästa sättet att visa framfötterna är att ta emot jobb erbjudanden och då känns det lite som att jag borde liksom säga ja ;p Sist dom ringde o frågade jobbade jag fortf. på donken men nu så ska jag ju egentligen inte göra nått på dagen så varfrö inte liksom? Jag får försöka bli klar till fem i alla fall :)
+ att Jossan jobbar = kul :D Det blir första gången vi jobbar tsms.

och.. nu vill ni väl alla veta.. hur det gick igår? ;) Känner på mig att ni sitter o tänker "MEN HALLÅ!!? VAD HÄNDE DÅ?"
och ja,.. Jag drog med mig Sofie in till stan vid tre.. som moraliskt stöd (Det kanske jag sa igår?) och när vi kom in till stan gick vi på toa på donken och sen träffade vi Anna, Lenne & Madde som skulle på rock-skiva. :) Så vi sprang runt me dom på gina en stund o letade efter nått rockigt.
Sen drog dom till Lenne och jag & Sofie gick o satte oss på Bellman o fikade. mysmys. Sofie skrattade åt att jag var nervös hela tiden och tyckte att jag drog ut på tiden när jag ringde amanda & skulle träffa henne innan också.
Sen efter ett tag så kom han i alla fall där, virrpelle ;) haha. och vi gick runt en stund på stan o snackade. Sen gick vi till en av dom mongoliska restaurangerna & åt. jättemysigt :) Efter det bestämde vi oss för att se på bio och det blev valkyria. Den handlar om ett av mordförsöken på Hitler. :) Dock så va det en timme kvar innan bion började så vi satt i trappen ett bra tag och väntade och kollade på bilder på min ipod..
Sen blev de film, myspys :D
och sen så blev jag hemskjutsad också (Väldigt snällt med tanke på att det faktiskt är några mil i alla fall.)

jättemysig kväll var det, tack för det! :D

Nu ska jag dammsuga, sen kankse dra o shoppa med Somavin. Puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0