18 Mars 2009

IDAG!

Hej & God morgon :)
Inatt var de inte lika lugnt med bella, hon vaknade klockan 1, skrek o tjöt.. tillslut somnade hon.. vaknade igen klockan 4, skrek o tjöt.. somnade tillslut då med (Jag vr ute med henne på tomten men då var hon inte intresserad) vaknade igen klockan tjugo i sex och jag gick tillslut ut med henne på tomten igen, men då va hon ivf nödig så hon hade lite rätt o skrika.. Sen när vi kom in fortsatte hon tills jag drog henne i nackskinnet och sa att det fick räcka nu, tintin kommer sen.. kvart över sex eller nått så kom pappa o hämtade henne och jag fick sova till halv elva I MIN EGEN SÄNG! sjukt skönt!
pappa är sjuk idag det var därför.. jag började fundera på om jag hade försovit mig när jag vaknade, men icke :) de va tur de.

Jag har drömt jättemycket konstigt i natt.. går nästan inte att förklara :s Jag har varit stressad, försökt hinna med en tid hela natten.. skit jobbigt va det i alla fall. Kanske för att jag är nervös? ;p

Så idag då.. Jag ska sitta här, försöka få ngt gjort.. Sen tar jag o sofie 15.19 tåget från märsta (15.23 från rosers) och åker in till stan.. Sen runt 6 ska jag träffa mrx :D.
You'll hear about it!

Nu ska jag göra nått annat för att tänka på annat ;D haha.
puss så länge. Får se om jag skriver igen innan jag åker.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0