17 Mars 2009

Hej och god morgon, en lugn natt för min del, bella sov igenom hela natten helt utan besvär, jätteskönt! Visst va hon uppe o vred på sig men de va inte så hon låg o gnällde mitt i natten eller att hon behövde kissa. Mamma & pappa hade dock inte sovit så bra, tintin hade varit vaken i princip hela natten & gnällt. Det är så himla jobbigt att se en hund som vanligtvis e glad hela tiden och pigg och följer efter en vart som hellst, ligga o se ledsen ut, hela kroppen är ledsen.. han gillar verkligen inte munkaveln (eller va de heter?) men det är ju bättre de än tratt i alla fall.. Det är ju för hans eget bästa..... Men man känner sig lite som en svikare.
 ush, aja.. får försöka tänka på annat.
(det blir ju inte så svårt)

Idag ska jag ha stenkoll på hundarna- dock så kommer nog tintin sova för det mesta vilket innebär att jag förhoppningsvis får något gjort i alla fall. Jag ska ringa Nina o kolla lite läget, fråga om telefon nummer till alla dagis och så.. fråga om dom har ringt från skolan me. De blir nog bra. Nu blir det frukost, vi hörs senare.

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0