17 Mars 2009

Hej! :)
kom precis ur duschen. nu sitter ja o snackar me sofie o lyssnar på musik på mobilen ;p jag får för mig att det är bättre musik där än på datorn.. men det är ju datorn som i princip all musik kommer ifrån, knäpp e jag :)

Sofie vill ha med mig till VC men jag kommer dö av abstinens då..
ikväll ska jag på ungdomsgruppen-möte & vi skulle kolla på film tydligen för jag fick ett mess från henke att man inte skulle va sen ;)
Sen ska jag snacka med honom om utställningen med. Är väl hemma en stund efter nio ikväll..
men innan det ska jag fixa mig.. och äta. Bara jag o pappa hemma idag, mamma är på ngn föreläsning med jobbet.

Dagen har gått bra, jag gav tintin lite rester av min lunch (orkade bara 3 potatisbullar) så då blev han lite gladare & efter de så tog jag till & med av honom munkaveln.. det gick jättebra men det är jobbigt att hela tiden hålla koll.. och jag blir överspänd när de gäller sånt här me.. hmpf..

hihi.. skulle byta låt.. Varje gång jag tar upp mobilen blir jag glad :D
Nu ska jag sminka mig lite. see ya!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0