15 mars 2009

idag kan man anmäla sig till högskolan och HEJ!

sitter i sängen med datorn och väntar på att klockan ska gå i princip. Ska gå hemifrån 11.40, börjar jobba 12.30 idag.. juste jag ska kolla om det är x-bussen eller vanliga jag åker med idag. Hoppas vanliga.. Även om den tar den konstigaste vägen upp.. :p man får iafl fortf. åka förbi frakten (a)
yey! det var vanliga!

aja nog om de.. som sagt så kan man söka in till högskolan idag och... jag väntar nog till imorgon.. om jag kan hålla mig dvs :p Jag kommer förhoppningsvis hem vid 7, halv 8 idag.. tänkte träna efter jobbet och sen förmodligen ta en sväng o se om de e ngn rolig som jobbar på donken & hälsa på dom :) kanske käka nått uppe på arl också, mamma o pappa är ju inte hemma så det e jag som står för middagen idag.

Ska jag ta med mig kameran? nää.. de blir för mkt packning då.. En full väska med träningskläder & jobbkläder räcker.

imorgon är det måndag och.. :D hihi.
jag måste passa på o ringa Nina, hon tycker tydligen att jag ska visa framfötterna lite mer.. men jag känner i princip att: vad ska jag fota?!
okej på orion för där håller de på med ett projekt.. men jag får be nina om alla nummer & sen ringa runt till förskolorna o höra vad dom vill att jag ska fota... jag kan ju inte bara gå runt på måfå igen känns de som.. de gick ju inte så jättebra liksom.

aja.. nu blir de blogg-läsning och sen drar de iväg till jobbet. Kanske ska uppdatera ipoden lite me.. ja de gör jag!

oh, sms!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0