13 Mars 2009

god morgon :D
Vaknade halv elva av ngn som låg o smaskade på nått.. jovisst var det bella!.. hon tycker att får-fäll är jättegott! måste fota den till er innan vi slänger den. Hon använder den för att de kliar i tänderna tror jag.. & Drar i ullen liksom.. Inte så mysigt dock när det ligger massa me hårtussar överallt, känns lite som the ring :p

Nu stter jag vid köksbordet, åt en pannkaka med sylt till frukost & tintin sitter SÅKLART o tigger. undra vem som lärt honom det...

nu hittade bella nått gott igen.. suck..
hon måste va inne i ngt oraliskt stadium eller så.

Jag skickade nyss mail till chefen ang. träning på SATS uppe på arlanda. Vi kommer ju in med våra kort och KAN träna.. ska bara fråga om vi FÅR.. Duktig som jag är :)

Den här dagen går åt att redigera bilder från dagis.. Bilder som ni tyvärr inte får se eftersom dom ägs av sigtuna kommun.
Vi hörs senare!

puss

Kommentarer
Postat av: a

vadå "ägs av kommunen" ? det är ju du som är upphovsrättsmannen till bilderna (?!!!)

2009-03-13 @ 11:28:43
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0