12 Mars 2009

Hej på er :)
Nu har jag suttit med hemsidan i 3 timmar typ, gick skitbra, tog ett tag o komma igång med stam-tavlan men tillslut så gick det.
Jag va ute med tintin (bara tintin) och bella va själv hemma.. men hon fick ett öra som inte ens var slut när vi kom tillbaka.
Idag har jag också ätit, fick i mig 3 pannkakor.. Sen säger pappa att för att förhindra....en inte så mysig mage.... så ska man inte äta socker/sött... jag har ätit pannkakor med socker på & oboy.. sockerbomb! Maybe that's what's keeping me up today, dunno..
Men jag mår i alla fall relativt bra.. har klunkat te.. för de skulle man tydligen göra.. min stora kopp från IKEA som rymmer typ en halvliter är väl alldeles utm'rkt.. plus att jag får i mig vätska.
Nu ska jag äta blåbärssoppa.

vi hörs senare!
PUSS!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0