11 Mars 2009

hej :)
måste ju skriva ett inlägg till ivf..
hoppas att jag hinner ;D haha.

under kvällen har jag bara pratat med mr x & anna.. anna är så söt när hon e glad :D annars med, såklart men hon blir exakt som jag.. sådär töntigt glad liksom.. :D hihi.

Imorgon måste jag börja jobba med historian, tänkte skriva lite idag men pappa hade tagit bort ett av programmen jag skulle se på deras hårddisk.. suck..
jag får väl kolla på "förintelsen" en serie som sändes på tv4 fakta som jag har laddat ner :)

nu är de navy cis & mr x.
vi hörs imorogn

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0