When a heart breaks no it don't break even

Nu har jag hunnit lugna ner mig lite.
dock kommer det komma tillbaka,
jag har bara bestämt mig för en sak.. and im gonna stick to it.
så snälla, försök inte dra mig tillbaka dig.
jag vill inte
men jag kan inte hjälpa det.

Satc filmen var grym, jag har typ börjat följa det för ett halvår sen max.. och nu är jag fast.. inge bra, ännu en serie.
men visst är det en andra film på g?
jag funderar på att köpa hem ngn box. :)

jag tänkte kolla på tv och skicka sms nu, vi hörs imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Matildaaaaaaa

SVAR: varsågod (: händer idag då? (:

2009-06-18 @ 00:18:14
URL: http://midweek.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0