photoshop..

...är min bästa kamera-vän.
det slutade ju funka.. ja ni som läser, vet säkert. speciellt adam för honom har jag terrad med att han ska komma på lösningen.
nu gjorde jag det själv. kom på att det var cracken som saknades.. nu har jag den igen.. och nu funkar ps. alltså innebär det att det blir mkt fler bilder på bloggen och inte bara fb nu igen! :D
är ni inte glada? ;) höhö.
Bara för att jag blev så stolt över mig själv..
så öppnade jag en after sun lotion jag köpte i thailand. jag köpte 4 stycken, 2 sorter..
men en av dom använde jag där nere och den andra visste jag inte ritkgit om den luktade lika gott men jag tänkte att jag kan ju testa.
den luktade inte lika gott.. men jag skulle tvinga mig själv att ta slut på de två flaskorna först.
.. nu blev jag iafl så glad.. att jag öppnade den andra sortens tub. och nu går jag runt i bikini och luktar gott!
imorgon ska jag ligga och steka. massa musik i högtalarna
det är skönt emd lite sommar, tur att jag är ledig när det är bra väder också.
jag e hyper nu.
innan var jag tvärtemot, ja ni såg ju det förra inlägget.

ehm....
hihi.
ni får ändå inte veta.

Kommentarer
Postat av: a

Jag funderar att komma på onsdag, går det? =P

2009-06-29 @ 12:18:03
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0